e-Esnaf ücretsiz incelemek istiyorum. Ne yapmalıyım ?
Sayfamız içerisinden form doldurarak ya da 0224 252 1 252 numaralı hattımızdan bize ulaşarak veya canlı sohbet penceremizden bize yazarak deneme süresi için başvuruda bulunabilirsiniz.
Ücretsiz 1 aylık kullanım hakkı aldığımda girmiş olduğum veriler kullanım sürem bittiğinde silinir mi?
Hayır, programınız mevcut bilgisayarınızda kurulu olduğu için verileriniz silinmez. İstediğiniz her an inceleme işlemi yapabilirsiniz.
e-Esnaf kullanmak için bilgisayarımda hangi teknik özelliklere ihtiyacım var?
İşletim Sistemi: Windows tabanlı olmalıdır.
Sql Express sürümlerinden herhangi bir versiyonun kurulabilir özelliklerde olması yeterlidir.
Deneme sürem devam ederken e-Esnaf aboneliğimi başlatabilir miyim?
Programınızda yardım menüsü altından Abonelik, Abonelik Yenile butonundan abonelik işlemlerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.
Deneme sürem bittikten sonra e-Esnaf aboneliğimi başlatabilir miyim?
Programınızda yardım menüsü altından Abonelik, Abonelik Yenile butonundan abonelik işlemlerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz
Yıllık abonelik yenileme işlemlerimi nasıl yapabilirim?
Programınız içerisinden kalan kullanım günleriniz size üst alanda bildirilecektir. Abonelik sürenizin bitmesine yakın bir zamanda yardım menüsü altından Abonelik yenileme sekmesini kullanarak kolay bir şekilde aboneliğinizi yenileyebilirsiniz.
Yıllık yenileme yapmadığımda verilerime erişim sağlayabilecek miyim?
Evet, programınız mevcut bilgisayarınızda kurulu olduğu için verilerinize erişim sağlayabilirsiniz. Online sistemlerde kullanılan ticari yazılımların herhangi bir sebeple üyeliklerini güncellemediklerinde verilerine ulaşım şansları kalmamaktadır. Veri merkezini kendinde tutan işletmelerde böyle bir endişeye yer yoktur.
Nasıl eğitim alabilirim?
Sitemizdeki eğitim videolarını ve teknik dökümanları inceleyebilir, Dilerseniz de genel merkezimiz ile özel eğitim planlamasını belirlenen ücret karşılığında alabilirsiniz.
Banka havalesi veya EFT ile ödeme yapabilir miyim?
Ödeme aşamasında banka hesap bilgilerimizle havale ve eft ödemelerinizi yapabilirsiniz.
Kredi kartı ile taksitli ödeme yapabilir miyim?
ADVANTAGE, BONUS, PARAF, MAXIMUM, WORLD, AXESS, CARDFINANS, SAĞLAM KART, AMEX, BANKKART COMBO özellikli tüm kartlar ile 6 taksite kadar ödeme yapabilirsiniz.
Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
Aboneliğinizi yenilemediğiniz takdirde kendiliğinden sonlanacaktır. Herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Ancak verilerinizi her zaman inceleyebilirsiniz.
Aboneliğimi iptal edersem, verilerimi dışarı aktarabilir miyim?
Programınız mevcut bilgisayarınızda kurulu olduğu için verilerinize erişim sağlayabilirsiniz. Online sistemlerde kullanılan ticari yazılımların herhangi bir sebeple üyeliklerini güncellemediklerinde verilerine ulaşım şansları kalmamaktadır. Veri merkezini kendinde tutan işletmelerde böyle bir endişeye yer yoktur. Dilediğiniz zaman datanıza ulaşabilirsiniz.
Gelir idaresi başkanlığı tarafından yapılan zorunlu değişiklikler programıma yansır mı?
Tüm yapılan zorunlu değişiklikler tarafımızdan düzenli bir şekilde takip edilerek hızlı bir şekilde yeni versiyon çıkartılarak kullanıcılarımızın hizmetine sunulur.
Versiyon Güncelleme hizmetleri ücretli midir?
Hayır, Versiyon güncelleme hizmetleri ücretsiz olarak kullanıcılarımızın hizmetine sunulur.
Versiyon Güncelleme İşlemini nasıl yapabilirim?
Versiyon güncelleme işleminiz için program içerisindeki Yardım menüsü Destek sekmesi altından canlı chat, e-esnafdestek@bay-t.com.tr adresine mail atarak ya da 0224 252 1252 telefon numarasından merkezimizi arayarak yapabilirsiniz.